Sezimovo Ústí online, www.sezimovousti.cz

Tip: Hledáte něco? Napište to do okénka vlevo.
reklama
reklama
Věci veřejné

Jak jsme hlasovali

Výsledky voleb v Sezimově Ústí

Volební účast: 51.42 %

Volební podíly:


1) Volba pro Ústí - 2.03 %
2) Město pro všechny - 18.72 %
3) Česká str.sociálně demokrat - 14.75 %
4) SNK - Sportovci 2006 - 6.62 %
5) Zelená pro město - 14.61 %
6) NEZÁVISLÍ - NOVÉ TVÁŘE - 10.05 %
7) Občanská demokratická strana - 22.11 %
8) Komunistická str.Čech a Moravy - 11.11 %

Mandáty:


1) Volba pro Ústí - 0
2) Město pro všechny - 5
3) Česká str.sociálně demokrat - 3
4) SNK - Sportovci 2006 - 1
5) Zelená pro město - 3
6) NEZÁVISLÍ - NOVÉ TVÁŘE - 2
7) Občanská demokratická strana - 5
8) Komunistická str.Čech a Moravy - 2

Zvolení zastupitelé:


Město pro všechny (Kadlčík Vojtěch RNDr., Svatková Ludmila, Wofek Ivo MUDr., Peroutka Petr Mgr., Hojsáková Hana Mgr.)

ČSSD (Samec Pavel, Dostál Ladislav, Kupsa Zdeněk Ing.)

SNK - Sportovci 2006 (Vavruška Jiří Ing.)

Zelená pro město (Klíma Martin, Doležal Martin Mgr. Ing., Raška Jiří Mgr.)

NEZÁVISLÍ - NOVÉ TVÁŘE (Vocílka Miroslav, Beneš František Ing.)

ODS (Beneš Bedřich Ing., Kos Vladimír, Stryhal Vít, Svatoňová Olga Mgr., Čáp Josef Ing.)

KSČM (Králík Josef, Ryzka Jiří)

Redakce - 21.10.2006
1. Mafi zapsáno: 22.10.2006 ve 09:54:38 hod.

Posílám velkou gratulaci Martinovi Klímovi a Doležalovi a také Jirkovi Raškovi.
Ještě mě těší také zvolení Petra Peroutky,Josefa Čápa a snad i Vojty Kadlčíka.
Ale jsem naopak zaskočena zvolením lidí jako:H.Hojsáková,J.Vavruška,Franta Beneš a především Vocílka!!!! Nemají tam co dělat,krysy!
Jsem zvědavá, kdo bude starosta! měl by to být Klíma, aby měl šanci dokázat,co v něm je.

2. Iva Havlíčková zapsáno: 22.10.2006 ve 12:43:51 hod.

Proboha!!!!!!!Jenom ne Klíma!!!!!Myslím, že dostatečně dokázal co v něm je.....

3. Karel zapsáno: 22.10.2006 ve 13:16:00 hod.

Mafi, jak tak pročítám volební výsledky, myslím, že k žádným změnám na radnici nedojde. Přesto, že Kadlčík má opět suveréně nejvíc hlasů a Vocílkova strana propadla, opět se některé strany spojí a podle mého názoru se nic nezmění.Co na tom, že lidi ve městě dali Vocílkovi a Samcovi na srozuměnou, že je nechtějí. Možná se mýlím, nevím. Možná že je jazýček na vahách Vavruška. Ten se vyšplhal z 15. místa na první. To je neuvěřitelný úspěch.Snad své místo nepřepustí někomu jinému /to by si snad ani nemohl dovolit, jestli chce žít v tomhle městě/ a až se bude volit starosta, nepodlehne tlakům, které na něj budou určitě vyvíjeny a bude se řídit vlatním rozumem a svědomím. Vavruškovi gratuluji.
Samozřejmě gratulace zeleným, 3 mandáty je úspěch, když vezmeme, že ČSSD má také 3.
Jsem zvědavý jak to dopadne, jestli naši "politici" opět podrazí lidi, obejdou volební výsledky "dohodama", nebo jestli starosta bude Kadlčík. Klímovi moc šancí na starostu nedávám. Ale kdo ví.....

4. Bobo I. zapsáno: 22.10.2006 ve 13:19:21 hod.

Proboha!!!!Jenom ne DOSTÁL!!!!Bývalí člen KSČ, nyní ČSSD....

5. Ála pro Ivu zapsáno: 22.10.2006 ve 13:40:36 hod.

Souhlasím.Proboha,jen ne Klímu!!!!!!!!!!!!!Ten chce ředitelovat všude a všem a kromě pohrdavých a vulgárních narážek a útoků ke všem,co nejsou zajedno s ním, dokázal dosud jen rozeštvávat občany a ještě být samolibý.Tudy cesta nevede.Starosta je od slova starati se a Klíma se stará jen a jen o sebe.Šikovně,neboť ani jeho spoluštváči nepochopili,že je pouze využívá ke svým cílům.Všem koleem dokola doporučuje zametání před vlastním prahem a sám to vůbec neumí.A to doslova i obrazně.Asi neumí držet koště.A to má správný hospodář umět.Díky,Ivo,že jsi našla odvahu.Já ne,ale Klíma se svým vytříbeným smyslem pro hledání protivníků jistě neomylně pozná,o kohojde.
Možná mne počastuje urážkou či osobitým útokem.Měj se a jen tak dál.

6. Proboha zapsáno: 22.10.2006 ve 14:08:55 hod.

Proboha lidi, hlavně ukazujte, jak jste lidský ... politika a prachy, to nemá od sebe daleko, nevim co vám to dá, já jsem zatim zpozoroval, že to může být tak jak to poslední léta bylo, Sezimák stojí a co mě víc zajímá, že mám kde bydlet, že je tu hezky, buďme rádi za to, co máme, až vás srazí auto a budete ochrnutý ležet v nemocnici, tak si pak uvědomíte, někteří, jak jste byli pitomí ... může to být samozřejmě i jinak, může srazit auto někoho kdo bojoval s čistým svědomím ... proč to sem píšu, protože by se všichni kdo nemaj čistý svědomí měli ZAMYSLET a bojovali čestně, bez nadávek a násilí... na co to ? ... bych se z toho občas "poblil" když občas vidim, jak si lidi nadávaj, dokanalý člověk podle mě neeistuje, ale může být lepší, ale musí začít sám u sebe, vždycky se dá něco udělat jinak a správnou cestou ... Žijem jeden život a nemusíme ho prožít někteří jako svině, du si radši pustit nějakou pěknou písničku, ta to mě vždycky odreaguje od všech problémů, zdarec

7. ad zeleni zapsáno: 22.10.2006 ve 15:00:33 hod.

3 hlasy pro zeleneho Klimu je výsledek totalniho pomatení ševců.
Klima naprosto pragmaticky vstupuje k zeleným až po jejich celostátnim úspěchu 2006 v druhe polovině června 2006 a veze se na vlně jejich popularity. Je totiž posedlý mocí rozhodovat a kdyby měl šanci u komančů šel by s nima.Je to arogantní kariérista schopný všeho.Stejně absurdní volba je duo Hojsáková+ Peroutka.Zvlášť dámský prvek této dvojky je charakterově na dně .Typickým rysem oné je být viděn, slyšen, vedrat se kamkoliv jako prvý bez ohledu na vlastní trapnost.
Klíma být starostou nemůže protože ani komančové ani jiná partaj na klímově lodi si nedá jako lídra sebestřednou svini.

8. Iva zapsáno: 22.10.2006 ve 16:17:48 hod.

Álo!Naprosto s Tebou souhlasím.Napsala jsi to výstižně a za mě.Mám tenhle názor dávno, jenom nemám čas a žaludek zabývat se tím na těchto stránkách!!!!!!Pan Klíma ještě nic nedokázal, jenom rozeštvávat lidi.Nestraním nikomu, ale práce starosty jistě není jednoduchá."Není člověk ten, který by se zavděčil lidem všem".Urážet a nadávat na těchto stránkách dovede každý bl...A co se týče pana Klímy, jen se mi ulevilo, že jeho samolibá tvář zmizí z každého rohu našeho krásného města.

9. Ivana zapsáno: 22.10.2006 ve 18:24:39 hod.

Nevím, jestli je Klíma arogantní kariérista schopný všeho. Ale nabeton vím, že toto rčení se skvěle hodí na Vocílku. Pevně věřím, že už nebude dělat ostudu a potáhne z radnice a na jeho místo přijde někdo slušnější a z jiné kandidátky. Jinak jsme u voleb byli zbytečně.

10. Pavel zapsáno: 22.10.2006 ve 19:15:25 hod.

Gratuluji p.Kadlčíkovi a Jirkovi Vavruškovi! Doufám, že současný starosta skončí, jeho vztah k občanům nebyl dobrý. Pokud bych si mohl přát, byl bych pro Vojtu Kadlčíka na funkci starosty!

11. Bobo zapsáno: 22.10.2006 ve 19:41:00 hod.

Pro
Ivana zapsáno: 22.10.2006 ve 18:24:39 hod.
Milá děvenko musíš mít dvojku v žíle, když napíšeš takovou kravinku.Nedá se Ti jinak říct než anální alpinistka.Po česku vlezdoprdelství, které si se naučila doma nebo mezi soudruhy a svazákeml panem Klímou.

12. ANNO zapsáno: 22.10.2006 ve 20:31:00 hod.

Souhlasím s BOBEM I. - Převlíkači kabátů nepatří do politiky a nemají co dělat v zastupitelstvu..Tudíž DOSTÁL a jemu podobní - " NIKDY STAROSTOU " !!!!!!!....

13. lol zapsáno: 22.10.2006 ve 20:47:04 hod.

Martin je sqělej člověk!!! pokud máte radši takový kkty jako je pan Beneš, kterej vytáhnul takový nepravdivý kecy na pana Klímu, který nechal otisknout, tak jste teda velice zvláštní občané ... mno já se ani nedivim, že se tam ženou takový lidi jako je Vocílka, protože inteligentní a chytrej člověk by místo starosty v tomhle městě nikdy nechtěl !!!
Peace

14. Zdeněk Vala zapsáno: 22.10.2006 ve 20:59:26 hod.

O co kurwa, v tom vašem malém zaprděném městečku jde? Dostal jsem na tyhle stránky tip od kámoše, že prý je tu celkem prdel, a musím říct, že měl kurwa pravdu. Co to tam u vás máte? Nějaké ropné vrty? Nebo naleziště uranu? Že se tam všichni tolik hrdlíte o tu směšnou malou moc nad stádem dobytka, hromádkou hnoje a půl tuctem chaloupek? O co vám tam jde? Vždyť to je jak válka o Irák. Nevěřím vlastním očím. Kdybyste žili v Praze, chápal bych to. Ale tohle? Pěstujete nenávist jako obecní hobby? Že někdo bude nebo nebude starostou? To jsou z toho takový prachy? Tak se kurwa věnuju nějakému normálnímu povolání a mám tam úplně normální běžný stresy a nedělám kravál. Přál bych vám zažít opravdový starosti. Zatím se matláte všichni v pěkných sr... Zajímalo by mě, jestli máte aspoň JEDEN opravdu vážný důvod, proč na sebe takhle všichni plivete. Připadáte mi, jak zastydlý děti, který se na pískovišti hádají o lopatičku a kyblíček stylem: Franta mi rozšlápnul bábovičku! No a co, mě zas Lojza nachcal do hradu! To jste dospělí, inteligentní lidi? Nebo jste hromada vidláků, co se nedokáže shodnou se sousedem ani na tom, jakou barvu má hovno? Měli byste se stydět. VŠICHNI! Jinak pánbůh s váma. Každopádně je s váma sranda, předám odkaz na stránky dál, ať kámoši vidí, jakej tam u vás máte Afgánistán :))) Blbosti zdar, jen ať kvete. Vaše město bude jeden květ.

15. Vojta Pražma zapsáno: 22.10.2006 ve 21:07:14 hod.

Chtěl bych reagovat na velmi emotivní reakce některých lidí, hlavně "dam".

Neznám sice Martina Klímu nějak zvlášť důvěrně, ale přesto rozhodně nemohu sdílet vaše negativní názory. Martin mne učil na SPŠS a vždy jsem nevycházel z údivu, jak je neuvěřitelně pracovitý a kolik toho všeho zvládá. K tomu na mne vždy působil dojmem slušného a hlavně zdvořilého člověka.
Určitě má své chyby, jako každý, ale dovolil bych si předpokládat, že to s nimi nebude tak vážné, jak se může zdát z poněkud hysterických reakcí.

Nejistý "Bobo" by mne asi označil za análního alpinistu, ale já to takhle vidím.
Mohu se mýlit, protože jsem o mnoha lidech slyšel různé věci, až mi téměř připadalo, že se mluví o několika různých osobách. V tomto případě jsem však přesvědčen, že se tu Martinovi poněkud křivdí.
Přesto, velmi ocením, pokud mi Iva Havlíčková poví svůj názor na to, jak Martin ukázal co v něm je a co že to v něm vlastně je. Neznám totiž doposud podrobně všechny občany, kteří mají tu odvahu a ochotu kandidovat a posléze i pracovat v městském zastupitelstvu a tak o nich třeba mám mylný názor.
Dodám jen, že bych byl opravdu velmi překvapen, kdybych se mýlil v tomto případě...

16. Petr zapsáno: 22.10.2006 ve 21:08:55 hod.

Čekal jsem, že soudruh Dostál bude letos kandidovat za ODS. Překvapil mě.

17. Vojta Pražma zapsáno: 22.10.2006 ve 21:10:55 hod.

Zdeněk Vala používá sice poněkud hrubší vyjadřování, ale je to věcné, vtipné a možná bychom se nad tím mohli nejdřív zasmát a pak i zamyslet...
:-)

18. Jirka zapsáno: 22.10.2006 ve 21:45:44 hod.

S Vojtou musim jedině souhlasit. Mě také Martin učil na SPŠS a je to typ člověka se kterým se dá o problémech diskutovat. Myslim si,že průmyslovce výrazně pomohl, a to nejen ve zvednutí kvality výuky. A člověk, který se o chod Sezimova Ústí zabývá už delší dobu, na radnici rozhodně patří.

Jinak ke Zdeňkovému příspěvku: Jaký je rozdí, jestli se jedná o Prahu či naše, poměrně malé, Sezimovo Ústí. A chápu lidi, kterým není jedno, kdo se bude starat o chod našeho města. Z tvého příspěvku vyznělo, že od tud nejsi, tak jestli se nudíš, tak si raději najdi nějaké jiné stránky a do Sezimáku se nenavážej. I když musim uznat, že tato diskuze nemá místy moc vysokou úroveň.

19. Era zapsáno: 22.10.2006 ve 22:07:51 hod.

Já též souhlasím s Jirkou a Vojtou jsem taky žákem Martina a je to velice chytrej a inteligentní člověk

20. Zdeněk Vala zapsáno: 22.10.2006 ve 22:24:32 hod.

Pro Jirku: Nešlo mi o to, se na vás vytahovat. Jsem taky z menšího města, ne Pražák, jak se asi domníváš. I my jsme vidlákov :). Ale u nás takovou kurwa šanghaj nemáme. Jistě, taky to není úplná idyla, to asi nikde, o blbce není nouze, ale aspoň to u nás nevypadá jako na válečným poli. Je to celkem korektní. Takže mě spíš udivuje, co si ty vaši politici vzájemně udělali, že tam takhle bublají emoce. Znáš na to odpověď? Souhlasím,že je dobrý, když aspoň některým lidem není jedno, jak a kdo se stará o město. Ale proč tolik zloby? Jde to snad ve větším klídku. Za tolika emocemi většinou bývají prachy. Jenže ty jsou spíš ve velkých městech. Velký město=velký prachy, malý město=malý prachy, proto jsem vás porovnával s Prahou. Ale máte vy snad velký prachy? To tam v tom Sezimáku fakt máte naleziště zlata, nebo proč se tolik hádají? Nebo je to nějaká vzájemná krevní msta? :)

21. Jirka zapsáno: 22.10.2006 ve 23:28:29 hod.

Pro Zdeňka: V podstatě vim jen to, co si přečtu v těchto diskuzích. Ale podle mého názoru se tu jedná hlavně o způsob vedení města, jednání s lidmi, nějaký ty osobní rozpory a o ty peníze tu půjde asi taky. Protože peníze jsou dnes asi za vším. Jinak zlatej důl tu, aspoň co ja vim, nemáme :). Ale naštěstí se tu hádá jen pár osob a jejich důvody neznám. Politici to řeší v mezích slušnosti, aspoň doufám :)

22. čtenářka zapsáno: 23.10.2006 ve 10:09:47 hod.

Zajímavé příspěvky hned po uveřejnění volebních výsledků...mnohé typické pro českého voliče - možná nevoliče, ale mluvku do všeho...Jen tak mě napadá: kam jinam se jít " vylejt " proti někomu i všem, když ne na Klímův server...kde jinde by příspěvky dostaly možnost spatřit světlo světa.

23. Jan - pravidelný čtenář zapsáno: 23.10.2006 ve 10:15:59 hod.

No, každopádně překvapivé výsledky. Myslím, že první zastupitelstvo bude stát za to.

24. Doucha zapsáno: 23.10.2006 ve 11:26:50 hod.

Dámy,měly byste se stydět!Takový styl vyjadřování se k vám opravdu nehodí.Martinu Klímovi gratuluji,bude na správném místě,ať se vám to dámy líbíí,nebo ne.

25. ubližovatel zapsáno: 23.10.2006 ve 18:47:05 hod.

Chudák pan Klíma,zase mu už ubližují!!!!!!!!!!!!!!!!

26. Martin Klíma zapsáno: 23.10.2006 ve 20:20:46 hod.

Vážená paní sousedko Álo, alias Ivo a další fakenicky, pokuste se prosím překousnout fakt, že váš manžel ve volbách neuspěl a odpusťte "pomateným ševcům", že volili naše kandidáty. Život jde přece dál a nemusíte za hranou agresivitou schovávat, jak moc vás to trápí. Odpovídáním na své vlastní příspěvky v sobě můžete probudit latentní schizofrenii. Pokud máte něco na srdci a chcete mi něco vytknout, přijďte zazvonit u mých dveří, rád si s vámi popovídám.

Všem pisatelům děkuji za gratulace, velmi si toho vážím. Stejně tak chci poděkovat našim bývalým absolventům a mým studentům, že se zde pokusili vytvořit názorovou protiváhu. Mám radost, že studenti průmyslovky cítí sounáležitost se školou a tím, co ji představuje. Chápu, že jste se schovali za přezdívky, aby vás nemohl nikdo nařknout, že mi podlézáte, ale vidíte zde názorně, k jakému chování vede ztráta zodpovědnosti, daná pocitem falešné anonymity. To je pro další život také důležité.

27. Přítel SÚ zapsáno: 23.10.2006 ve 21:08:07 hod.

Jsem přítel Vaší spoluobčanky. Sezimáček se mi moc líbí. Jen se bijte za zachování hodnot! Je důležité jak kdo bude nakládat s Vašimi prostředky, kdo jak bude zastavovat městské parcely, kdo bude loajální, kdo se nechá zastrašit, kdo uplatit, kdo zaprodá vaše životní prostřed, kdo vás odmítne k diskusi, kdo bude arogantní. Možná se blýská na lepší časy?
Jen prosím, korektně, pokud hanobit, pak uveďte konkrétní případy (kdo kdy, jak). A pokud chce někdo někdy něco diktovat, nemusí to být vždy na škodu, demokracie není cochcárna a zvůle.
Zdar konstruktivní práci

28. Alena Trnková,Průmyslová 1113 zapsáno: 23.10.2006 ve 22:21:24 hod.

Pane Klímo.toto je vrchol Vaší drzosti a domýšlivosti.Co to má znamenat a co si to dovolujete?To se do nás zase chcete navážet a v očích sousedů ztrapňovat?Přestaňte nás jakkoliv osočovat,kontaktovat a vyzývat k čemukoliv.Nemáme s Vámi nic společného,kromě bydlení vw stejném domě.Jak je ale vidět,nejsme sami,komu vadí nepoiřádek na vašem patře,kde by se snad jednou do rkoa mohlo uklidit,když už uklízíte celé město.A bylo by tu víc věcí,se kterými můžu jen souhlasit,ovšem na nějaké reakce my namáme apetit.Máme libější zájmy a aktivity..N emáte žádný mandát na to,dávat naás do souvislostí s pisateli na tento web.Považuji to za útok na naše osoby,neboť i nepodložené a anonymní narážky poškozují naše dobré jméno.Sousedi nejsou padlí na hlavu.A vaše politická kariéra nás nezajímá.Kdybyste byl více v obraze,tak byste věděl ,že mne spojuje s tímto městem (narozdíl od vás) 45 let života a práce a jsem taky "švec".já se za to nestydím,ale vynemáte právo kohokoliv z města urážet,případně zesměšňovat jen proto,že se domníváte,že sem něco píše.Takové věci musíte dokázat..Toto město vám dalo práci,bydlení,kariéru,byť houpačkovou.Můj manžel šel do voleb poctivě,tak jako je poctivý v celém životě a určitě už přežil mnohem horší události,než vámi zmiňovaný "neúspěch".Již jsem si stačila všimnout,že těch VAŚICH kandidátů tak moc zvolených nebylo,těch našich je určitě víc.A to je dobře.Jen si to pochvalte,to je taky náplast na bolístku.Pro vás by to určitě trága byla.Vy se pachtíte za "úspěchem " asi celý dosavadní krátký život a nemůžete pochopit,že někdo pracuje rád,dobře,stále a nemluví o tom a nevychloubá se s tím.A jestli mě něco trápí,to nechte laskavě na mém posouzení.Až budu chtít,tak se patřičně a na patřičných místech vyjádřím,to je známo.
A jak to tak pročítám,tak je vidět, že ala psala Ivě a ne Vám.A Iva asi klepla hřebíček na hlavičku,tak se cuká.Vlastně obě kleply.Nojo,kritka je kritika.Sem je opravdu nebezpečné psát,zloba a vulgárnost si podává ruku s domýšlivostí a zpupností a vy tomu jen nahráváte.Co Novinářský kodex?Nic,to je jen blábol pro slušné novináře,že?Kamarád martin Bursík si určitě rád počte,jak jeho "člen" je "na úrovni".
Můj manžel zde nic nečte a já skoro i lituji,že já občas čtu,neboť vám to dává pocit dobře vykonané práce.A že bych si psala sama sobě?Na to je můj čas příliš drahocenný.Stačí.
Nakonec:nechte nás na pokoji!Nejsem jediná Alena na světe,hrdino.

29. Martin Klíma zapsáno: 23.10.2006 ve 23:48:24 hod.

Myslím, že k tomu není třeba mé reakce. Každý inteligentní čtenář, pokud bude chtít, posoudí a porovná výše uvedené příspěvky sám a možná si po přečtení posledních dvou vzpomene na výstižné české přísloví.

30. čtenář č. 792 zapsáno: 24.10.2006 ve 01:39:30 hod.

Jsem si začínal myslet, že každá druhá diskutující k smrti nenávidí Martina Klímu, ale ona je to jen jedna "nasraná sousedka" :)

31. marek zapsáno: 24.10.2006 ve 08:25:32 hod.

zajimava diskuse:) ja osobne se pripojuji ke gratulantum. myslim, ze na Sezimaku je to uspech. vrchol blaznostvi je Dostal v zastupitelstvu.

32. Pro paní Alenu Trnkovou zapsáno: 24.10.2006 ve 08:34:42 hod.

Nejste náhodou učitelka paní Trnková? Pokud ano, vysvětluje se tím Vaše reakce. Něčeho takového jsou totiž schopné jenom učitelky.

33. Marek Síbrt zapsáno: 24.10.2006 ve 09:28:31 hod.

Zdravím všechny, obecně si myslím, že by diskuzi neškodilo poněkud více kultivovanosti a výrazně méně vulgarity:-) Všem úspěšným kandidátům nicméně gratulace. Přeji hodně trpělivosti a pevných nervů při práci pro město.

34. Dobran zapsáno: 24.10.2006 ve 10:29:49 hod.

Vážení,asi by se mělo přestat v tomto Topolánko-Paroubkovským stylem jednání po volbách a mělo by se začít něco dělat pro město a hlavně pro lidi v něm.Martinovi Klímovi gratuluji.

35. proč zapsáno: 24.10.2006 ve 15:41:22 hod.

Proč má ODS jen 5 mandátů jako Město pro všechny, když má o několik procent víc hlasů ??? Není to nějak nespravedlivé rozdělování mandátů ???

36. pro proč zapsáno: 24.10.2006 ve 16:04:22 hod.

Buďte naprosto v klidu, a sledujte vývoj. V radě města nebude sedět nikdo z Města pro všechny,zato tam budou seděti ti, co mají mandátů ještě míň. Je to spravedlivé?

37. pro pro proč zapsáno: 24.10.2006 ve 16:27:14 hod.

Udivuje mě,že je tu ještě někdo kdo věří na spravedlnost.Je to dnes už věc taktiky.Všiměte si příspěvku p.Aleny Trnkové,tu už vůbec nezajímá jestli to bylo spravedlivé,jen z něj cítím takový Paroubkův syndrom.

38. Martin Klíma zapsáno: 24.10.2006 ve 16:50:15 hod.

Re: příspěvek č. 35: Rozdělování mandátů se řídí volebním zákonem a je popsáno v článku "Průvodce povolební matematikou". Najdete ho v rubrice Věci veřejné.

39. laik zapsáno: 25.10.2006 ve 10:06:01 hod.

Pane Klímo, gratuluji a díky za to, že nežijete jako většina z nás, ale vystavujete se, věřím, že z poctivých a morálních důvodů, takovému náporu svinstva, že kdyby jste to vše dělal jen ze zištných důvodů a mocenských choutek, tak by jste musel být masochista. Kdo z těch, co na vás kydají, ale nevyvinou žádnou aktivitu, by sami tu špinavou kalvárii podstoupil, aby si zkusil ten med podnikat cokoliv pro věčně nespokojené a závistivé kritiky- spoluobčany.. Pro mne jste hrdina všedních dní a detaily z vašeho soukromí, co tu někteří ventilují, jsou mi šuma fuk..Navíc, je všeobecně známo, že géniové našeho světa měli všechny lidské nedostatky jaké si jen lze představit a přesto nám kladně mění a obohacují život již celá staletí. Takže..... Když budete pulírovat chodbu, těžko vám vybyde čas na opravdu smysluplnou práci ve prospěch nás teoretiků, klidně vám tu chodbu vytřu a ještě poděkuji. Vždyť by jste si klidně mohl válet šunky, jako ostatní a mít svatý klid. Vydržte s nervama, smekám klobouk a planýřujte i za nás nadále "švajnerajn" veřejně a jmenovitě!!! Jinak nás za chvíli ovládnou kamlachovské metody řízení života města a to pak budemem koukat na drát s otevřenou pusou, kde je morálka....

40. Potrefená husa zapsáno: 25.10.2006 ve 10:20:10 hod.

Nechte prosím učitelky na pokoji.Na rozdíl od pana Klímy, který se mimochodem za učitele taky považuje, myslím že paní Trnková je ve svém oboru profík a její zásluhou má spoustu dětí na školu moc pěkné vzpomínky.Já osobně jí za své děti děkuji, i za to co napsala!

41. laik zapsáno: 25.10.2006 ve 10:21:02 hod.

........pro eventuálního šťourala opravuji : "pranýřujte"

42. Jan - pravidelný čtenář zapsáno: 25.10.2006 ve 14:25:18 hod.

No, pokud paní učitelka Trnková učí tak, jak píše své příspěvky je mi všech těch dětí opravdu líto.

43. Jan - pravidelný čtenář zapsáno: 25.10.2006 ve 14:28:04 hod.

A pokud se někomu nelíbí, co je těchto stránkách uváděno a probíráno v diskuzích doporučuji založit si vlastní stránky a na nich probírat co je jemu libo. Uvidíme, zda budou tak pěkné, funkční, přehledné a zda budou mít takovou návštěvnost.

44. čtenářka zapsáno: 26.10.2006 ve 22:09:10 hod.

" Když člověk od někoho přijme chléb a sůl, nemůže ho pak bít. - Dokud tohle pravidlo platí, není to ještě se světem tak zlé!? " ( D.Francis )

45. proč zapsáno: 27.10.2006 ve 11:29:23 hod.

To je tedy hodně nepravdivé "pravidlo" - a co takhle pořekadlo že "každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán" ???

46. čtenářka zapsáno: 27.10.2006 ve 19:12:57 hod.

pro proč:
právě proto.....jsem uvedla tuto citaci....a jak to s tím naším světem - sezimovoústeckým mikrosvětem je? ....každému soudu dle libosti...tak jako reakce v této sekci!

47. Jana zapsáno: 12.12.2006 ve 14:35:32 hod.

Je možné vidět někde přehledy, kolik hlasů ve volbách získali kandidáti na jednotlivých kandidátních listinách? Ne jenom souhrnné výsledky nebo postupující. Například by bylo zajímavé vidět konkrétní výsledky "Sportovců".

48. Michal Houda zapsáno: 12.12.2006 ve 15:56:05 hod.

Kompletní "volební servis" všech českých voleb (parlamentních, senátních, krajských i komunálních) lze nalézt na stránce http://www.volby.cz/, kterou pro nás připravuje Český statistický úřad. Je tam i odkaz na používaný volební systém.

49. Jana zapsáno: 13.12.2006 ve 12:33:50 hod.

Díky, je to tam a je to moc zajímavé.

50. zafr- zapsáno: 14.12.2006 ve 09:49:40 hod.

Jsem v Sezimáku od r.1959 a mám se už za člověka obstarožního.řekl bych,že většina těch diskutujících bude mladších,než já.Přeju jim to,jednou to budou mít za trest!Bývalo v SÚ dobře,bylo nás o polovinu míňz hospod jen Formanka a Hotel,v Paďousích Slovač a Křivánek.Nekradlo se a nepřepadávalo.Po přečtení těch pár příspěvkú se už nedivím,že se dnes tak děje.Je vidět,že politika dokáže lidi rozdělit.Mám Internet asi 3 týdny.Berte toto jako trénink.Já mu totiž moc nerozumím.Ahoj!

51. čtenářka1111 zapsáno: 19.10.2010 ve 23:15:14 hod.

Gratuluji Martinu Klímovi a všem,kteří posílají slušné příspěvky na tyto stránky děkuji.Jsem tady poprvé a nestačím se divit.Jsem moc ráda,že pan Klíma bude v zastupitelstvu mít oporu v M.Doležalovi a J.Raškovi.Gratuluji všem slušným lidem,kteří se do zastupitelstva Sezimova Ústí dostali a myslí to s námi spoluobčany dobře.Žiju v Sezimově Ústí 60let,narodila jsem se tady.Potěší mne,když se zastaví lidé odjinud a pochválí nám naše město.Tak o něj pečujme všichni,neplivejme kolem sebe a místo agresivního napadání využijme síly na něco užitečného.Díky

Zde můžete svobodně reagovat na článek. Reakce se objeví ihned a není cenzurována, buďte proto prosím slušní. Pozor, vyplnění jména a textu je povinné. Pokud tyto položky nevyplníte, váš příspěvek se nezobrazí.

Jméno:   e-mail:
Ochrana proti robotickému spamu Opište kód z obrázkuopište číslo z obrázkudo tohoto políčka
reklama
reklama